Gå til innhold

tror jeg venter tvillinger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ca 6-7 uker på vei, men jeg har liksom følt det på meg at jeg venter tvillinger. Jeg har gode sjangser for å få det fordi: Jeg er tvilling, mamma er tvilling og mormor er tvilling!! vi er 3 generasjoner med tvillinger og alle er jenter!! litt kult da synes jeg. derfor håper jeg jo også at jeg får tvillinger da!! har født ei jente fra før.

er ikke sjangsene gode for at jeg eller tvillingsøsteren min får tvillinger da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig.

De sies at det er arvelig med to-egg.tvillinger, og en-egg er mer tilfelldig. Skulle tro at det uansett var arvelig hos dere siden det er damer som slipper eggene:)

Hvordan er det å vært tvilling egentlig? Mine jenter er snart 10 uker og virker utrolig knyttet til hverandre. (To-egget tror jeg). De sover stort sett samme vei i samme sengen. Legger de fra hverandre men de søker sammen, Noen gode råd til meg???

Skrevet

Jeg er to-egget tvilling jeg også og venter tvillinger. kan kanskje svare på det du lurer på gess.

Først litt av det som kan bli negativt:

Når vi var små var vi vel egentlig ikke klar over at vi var tvillinger selv,...men vi ble så absolutt gjort oppmerksomme på det i skolealderen. Vi ble fort vant til at folk sammenlignet oss (vi er to jenter).Ikke bestandig like gøy om man blir den tvillingen som blir tillagt de negative sidene. Dette er imidlertid et problem som de utenfor skaper.

Så det positive:

Selv er jeg kjempe glad for at jeg har hatt søsteren min hele livet. Vi var jo aldri alene og vil jo alltid være på samme stadiet i livet. Hun er også min beste venninne.

Nå er det barneproduksjon som står i fokus for oss begge. Jeg venter en gutt og ei jente....og er veldig glad for at de blir to =0)

Bare vær litt oppmerksom på dette med å ikke sammenligne barna dine hele tiden.....to eggede er jo som vanlige søsken med forskjellige talenter og interesser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...