glad_jenta Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 dagen lang... noe han nettopp begynt med,huff for en lyd,hehe sutre lyd dagen lang
Ranveig R Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Frå ca 6 mnd har guten vår utforska stemmen sin omtrent konstant, både med sutrelydar, skrikelydar, le-lydar og grusomme "eg-held-på-å-bli-kvelt-lydar"... Det må vel til for at dei skal få forståelse av kroppen sin. Men då han var litt undet 7mnd begynte han å sutre på ordentlig, heile dagen. Sutra heile tida, bortsett frå då hn låg på stellebordet - då ilskreik han. Dei to første tennene kom ei drøy veke etter.
glad_jenta Skrevet 17. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2006 hehe det ga seg håper jeg??
Ranveig R Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Sutringa i forbindelse med tennene slutta ja. Men framleis (snart 1 år) lagar han skikkelig rare lydar, heilt uprovosert. Det går vel over når han har funne ut av korleis stemmen fungerer i alle samanhengar, og begynner å snakke meir..
glad_jenta Skrevet 17. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2006 hmm.. kanskje det er tenner som holder på å komme da? våkner oftere på natten nå for tiden også.Vi får satse på at det går over,hehe... litt slitsomt å høre på,vet liksom ikke hva det er han sutrer for hele tiden...
Ranveig R Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Har han tenner frå før? Viss ikkje er det jo ein reell mulighet for at det er det som plagar han, han er jo i rette alderen for det. Eg trudde ærlig talt eg skulle bli GAL av den sutringa, men plutseleg gjekk det over, og neste dag dukka første tanna opp, og nr to kom eit par dagar etter det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå