Gå til innhold

Hvor mye legger dere i musikken under bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7000 dyrt for musikk under middagen + til halv 2 på natta? Profesjonell musiker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at venner av meg som hadde tre som spilte fikk mellom 13000 og 15000 kroner. Synes derfor ikke 7000 var mye. Vår DJ tok 4300 for å spille. Og da bare tok han sanger fra playlisten sin, basert på våre ønsker.

en du leier inn må jo gjerne øve litt også, så da synes jeg ikke 7000 var mye!

Skrevet

Jeg synes det hørtes unødvendig dyrt ut ... Vi skal bare mixe en dvd og ha med anlegget .. Vi skulle hatt levende musikk, men de som skulle spille har sluttet og da fant vi ut at dvd spilleren fikk duge

Skrevet

Nei det var ikke så gale pris synes jeg. Veit de ligger på omlag 8- 10 000 de vi har sjekka med.. Dessuten har musiken VELDIG mye å si for opplevelsen av bryllupet synes nå jeg.. heller bruke litt mer penger på det enn å kjøpe blomsteroppsatser (heller plukke litt markblomster el..)

Skrevet

En jeg kjenner spiller i band. De ligger på ca.13000 kr. Men de er en av de flinkeste her vi bor da.... Litt enklere band som ikke er fullt så populære ligger på 10.000 dyrt det også-men ikke dyrt alikevel.....

2 mannsband ca. 6000 kr. men IKKE å anbefale.

EN BØR ligge mye penger i GOD LIVE musikk.

Dere som velger DJ bør iallefall ha skikkelig annlegg, og IKKE det dere har hjemme uansett hvor mye det kostet osv. osv.

Et profesjonellt DJ anlegg (høytalere, forsterker) koster ca.1500 kr. å leie, og absolutt verdt pengene når dere første skal spile CD. Ring nærmeste LYD firma.

Vi skal ha LIVE musikk i vårt bryllypp. Vennen min spiller gratis, men de andre skal ha sin del. Vi må ut med 11000 kr.for band den kvelden. Dyrt, men verdt det. Men da får vi en skikkelig FEST også, og det er det vi vil ha!

Dette er jo et band som spiller Robbie Williams, Elvis, Ronan Keating, U2, Kurt Nilsen, Rock og roots osv. osv. Altså alt mulig, ikke svenkstop....

Skrevet

Ikke dyrt, men for noen lapper til for du et HELT BAND. En-mannsband er ofte dyrere...........

Få en venn til å klunke ltit på pianoet under middagen. De fleste synes å være i et bryllupp fra middag og utpå natta er lenge nok, de proffe musikeren som jeg kjenner gidder iallefall ikke det. De har nok spillejobber, og kan velge og vrake i jobber, så da tar de heller til nød å spiller i bryllupp viss de har ledig en lørdag, men IKKE noe piano osv. under middagen....

Skrevet

vi betaler 700 kr for fult annlegg...kobler det til min stasjonære pc....som er full av musikk...lager en liste før ---og så legger vi til ønsker etterhvert

Skrevet

Av erfaring er en NØDT til å ha en som styrer showet med musikken. Ellers blir det mye av og på, bytte, skru og fikse osv. osv.

Akkurat som på et voirspiel :-)

For min del-LENGE LEVE LIVE MUSIKK, så vi skal ha BAND. VI vil det skal trøkke skikkelig, og alle skal danse og feste.......

Har vært i såpass mange bryllupper og vet at LIVE musikk er viktig.

Skrevet

Er vel smak og behag med live musikk, som med alt annet. For meg var det IKKE aktuelt, synes det blir mye bedre party-stemning med en DJ som kan spille moderne musikk ;)

Skrevet

Syns det var grei pris. Vi betaler 10000 kr i vårt bryllup for bandet+ mat

Skrevet

Hei!

Vi betaler 2000 for solist i kirka, og 8000 for tremannsorkester - hvor en av dem er tilstede under middagen, og spiller taffelmusikk/akompagnerer eventuelle sanger...

Gifter oss (forhåpentligvis!!!!!) bare en gang, håper alle vil se tilbake på det som en fantastisk feiring!

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi brant musikk på cd. Mye variert musikk som de fleste liker. Både fengende og litt mer rolige. Passet på å lage en lett blanding av tempo på cd-ene. Avtalte med en kamerat at han skulle bytte cd når første cd var slutt.

syntes dette fungerte kjempebra, og fikk mye skryt for musikkvalget. Billig ble det også!

Skrevet

Vi betaler 7000 kr for visevert og musikk. Viseverten vår spiller både gitar, keyboard og synger. Har et veldig bredt spekter som han spiller, pluss han spiller taffel musikk under middagen.

Jeg syntes det er dyrt å betale over 10000 kr for musikken. Uaktuelt for oss iallefall....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...