Gummelillan Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Gjett om jeg har oppdaget noe flaut nå da. På fredag kom naboen og lurte på om jeg kunne passe katten deres i helgen mens de var borte. De dro først lørdag så det var snakk om å gi katten mat lørdag kveld og frokost søndag formiddag. Ikke noe problem selvsagt. Men da hadde jeg jo selvsagt ikke regnet med min snok av en mann.... Da jeg tok med meg ungene opp i går kveld for å gi mat, fulgte en nysgjerrig sambo med inn døra. Og før jeg rakk å si så veldig mye hadde han greid å rive ned en blomsterpotte som sto på stua!!!!! Hva gir du meg?! Ba han rydde etter seg - vil da ikke at naboen skal tro at vi snoker rundt der når de gir oss nøklene for kattemating?! Vel, trodde at han fikk slettet alle spor og tenkte ikke noe mer på det før nå i kveld når jeg skulle legge eldstejenta oppdaget jeg to blomster fra en orkidee liggende på rommet hennes. Lurte jo på hvor hun hadde fått tak i de og fikk da vite at de hadde hun jo fått av pappa da han ødela blomsten til naboen!!!!! Gjett om jeg er flau nå da. Krysser fingre for at den orkideen var særdeles praktfull og at de aldri merker at det plutselig mangler to blomster av den.... Kommer jo selvsagt til å skylde på ungene dersom de noen gang spør, men egentlig er det jo ganske så urettferdig, for det er jo uten tvil mennene som er "verst" her ;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Fordelen er jo at dere antakelig er fritatt for kattepass i fremtiden...
Reveenka Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Ja, skyld på katta - det var lurt c",)! Apropos snokete samboere - gubben her har plutselig blitt så interessert i hva jeg driver med her, så nå henger han over skulderen på meg og vil lese innlegg, og dirigerer meg opp og ned på siden - jeg kommer aldri til å komme meg gjennom alle innleggene i kveld hvis ikke han går og legger seg snart!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Be han bare rydde opp etter seg hvis han river ned noe! Med så mye hormoner på ett og samme sted så lever han farlig ellers...
Ronja65 Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 He he he...du skal nok se at naboen merker ingenting:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå