lurengren Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Og det var en nydelig opplevelse.Hadde med datter på 18 som barnevakt,og baby da, siden jeg ammer mye ennå. Bruden var strålende vakker, og jeg tror ikke jeg gråt så mye i eget bryllup engang som jeg gjorde lørdag...snufset konstant...må være ammehormoner:-) Eller varte festen til langt på natt og jeg festet for 1.gang på 19 mnd....herlighet..ble beruset ja..og har det ikke godt i dag.Men min snille mann har tatt babyen så mor har kunnet sovet på ettermiddagen. Kjempegøy å ta seg ut litt igjen...ikke minst kle seg pent...være gulpefri,og flørte og danse med mannen sin(og de øvrige mannlige bryllupsgjester:-) Så de av dere som ikke har fått festet siden før babyen kom...hiv dere utpå...vel værdt litt tng dagen derpå.
Gummelillan Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Ja, er det ikke skummelt med oss hormonbomber i bryllup? Var i et bryllup i sommer og tror jeg aldri har grått verre noen gang. Fra døren gikk opp i kirken til vielsen var over tutet jeg vel sammenhengende omtrent ;-) Tror jeg kan ta jobb som gråtekone når som helst!
♥Snulder Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Høres ut som du har kost deg kjempemye! Jeg har lyst på en tur ut, men det er to ting som holder meg igjen.... For mye vin ... som er årsaken til begge tingene : FRYKTELIG fyllesjuk + at jeg veit at jeg ikke klarer å unngå å røyke.... Og begynner jeg med det igjen så huff og huff og huff.
lurengren Skrevet 17. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2006 herlig å høre at jeg ikke er den eneste hormonbomben:-) Tror min mann ble litt småflau da...han var forlover så var fremme ved alteret hele tiden...dermed slapp han unna de værste gråtekulene:-)
lurengren Skrevet 17. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2006 Fyllesyk går greit,..når det er sjelden..og mannen tar babyen dager derpå.Skjønner det med røykingen ja....sprakk noen mnd ettter fødselen...og arbeider nå hardt for å slutte i månedskiftet.Har kjøpt endelig ikkerøyker boka..og håper det hjelper på prosessen. Uansett...stå på...og hold deg røykfri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå