Gå til innhold

Når mister de håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og mister alle babyer håret sitt? Lurer også på om noen vet når de får sin endelige øye farge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guten vår mista aldri noko av håret sitt. Men det begynte å vokse i lengde då han var rundt 5 mnd.

Det seiest at augene kan skifte farge fram til 2-årsalderen, men dei fleste har vel fårr den endelege fargen før den tid. Guten vår hadde "nyføddmørkeblå" auge i begynnelsen, men dei gjekk over til å bli klare og lyseblå etter eit par mnd. Eg vil bli VELDIG forundra om dei byter farge no.

Ofte ser ein vel at brunfargen gjerne tar lenger tid før den er "på plass". Lillesøstera mi hadde og "nyføddmørkeblå" auge då ho vart fødd, blasse brungrå auge då ho var rundt eitt år gamal, og klare mørkebrune auge då ho var ca halvanna år.

Skrevet

Min gutt hadde mye svart hår da han ble født, men etter 3 mnd ca hadde han mistet alt babyhåret. Nå vokser det tykt med lyst hår:)

Skrevet

Min lille gutt ( 2 mnd) har begynt å få litt brunt i øynene, får kanskje helt brune øyne etterhvert da? Han har masse brunt hår også, men regner med at det vil lysne etterhvert. Både jeg og pappaen var lyse som barn, men er mørke nå. Spennende å se synes jeg : )

Skrevet

Min gutt mistet ikke håret :-) Øynene var og er blå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...