Juvena Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Lurer bare på hva andre gjør. Min gutt sover i body med pysjamas utenpå. Han ligger på lammeskinn og har dyne over seg. Hva gjør dere andre?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Min sover bare i pysjamas og med dyne over seg. Har det ikke så kaldt på soverommet... Men når vinteren setter inn blir det ull pysj og lammeskinn
scoobidoo Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Det kommer an på babyen. Min sønn på 8 mnd er veldig varm. Han har hele tiden sovet kun med pyjamas og dyne. (Sommer: Body og dyne.)Hvis sønnen din virker for varm, bør du kle av ham noe, men hvis han er komfortabel, har han akkurat passe med klær. :-)
Gjest Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 jenten vår er 2 mnd...ligger på lammeskinn, dyne og pysj, men har vinduet åpent. Noen dager ligger hun kun i body...
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Min sover i kun body & helseteppe. Er 10 mnd. Det er forskjell på unger. Sjekk temperaturen hans i nakken for å sjekke om det er for varmt eller kaldt. Det er bedre å kle på for lite enn for mye med tanke på krybbedød... Tror jeg ville ha kuttet ut enten pysjen eller bodyen med tanke på at det fortsatt er ganske varmt ute + dyne & lammeskinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå