Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Under graviditeten fikk jeg masse føflekker.... Alltid hatt en del altså, men fått sykt mange nå. Mest på ryggen, men og på magen, ansiktet, armene osv.... Legen så over en gang, og ingen ser farlige ut... Han sa at vi får fler i løpet av livet. Men nå ser jeg hvor mange det egentlig er...... Blir litt bekymret jeg altså............ Noen med erfaring? Noen som har fått mange under graviditeten eller noe???? Smånervøs i dag...........*snufs*
venter x3 Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Hvis legen har sett på de og ingen ser farlige ut så synes jeg du skal slå deg til ro med det. Men hvis du har mange, og synes at noen forandrer seg etterhvert som årene går så ville jeg la legen se på de av og til. Er jo greit når man er til legen likevel å la de sjekke ut litt føflekker også :-)
-carina- Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Godt å høre at det er flere! Jeg fikk en drøss med nye føflekker, sikkert minst 50, under graviditeten... Tenkte å få legen til å titte på et par av dem når jeg skal på 6-ukers... Hvis legen sa det var greit, er det helt sikkert det! Bare titt på dem i blant for å se om noen forandrer seg, du. Helt sikkert ikke noe... )
Gjest Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Jeg har fått flere føflekker for hver graviditet ja, og har også hørt andre som har opplevd det samme. De jeg har hatt fra før har også blitt mørkere.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Takk! Som sagt ingen som har "skummelt" utseende... Men synes det er rart at det plutselig har kommet så mange........... Sinnsykt mange.,..... Jeg er hysterisk om dagen for alt med kroppen, redd for å bli syk og dø fra min datter..... Tenker at det er unormalt å få mange, og dermed en negativ grunn........=( Åhhhhhhhhhhhh, hater sånne dager... Kverner meg inn i negative tanker....=( HI
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 TAKK!!!! Åhh, det var deilig å høre!!! Er så godt å ha disse sidene og dere=) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå