Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe rimelig Sengehimmel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg? Venter en liten jente 25 oktober, og har så lyst på en søt sengehimmel. Har bare funnet sengehimler til omtrent 1000kr og mer. og synes det er i meste laget...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte ikke så mye for min- jeg kjøpte den på en velutstyrt gardinbutikk..Tror den het gardin og interiør-om det er en kjede da. Kanskje jysk har? Men opphenget kan koste endel. Sengen min er så tykk bak så jeg måtte ha feste som sto på gulvet bak og det kostet 500,-

Skrevet

Hei hei.. jeg kjøpte min på IKEA, 80 kroner eller noe sånnt...

Skrevet

hei! Jeg har også vært rundt å titta litt på sengehimmel!

På princess hadde de en enkel hvit, med litt blonder brodert på til ca 200 tror jeg (hadde den på tilbud til 150 nå, men vet ikke om det gjaldt alle princess-butikkene).

I tillegg trengte jeg et stativ, det hadde de på brio- lekebutikk- for å feste på sengen til kr 199. Det er det billigste alternativet jeg har kommet over!

Lykke til videre med letingen.

Skrevet

Da skal jeg ta meg en tur til Princess og ta en titt:-) Men bare å komme med flere tips om det er noen som har:-)

*termin 25.10*

Skrevet

Hei

Jysk har billig sengehimmel. Den er sånn som står på gulvet. Ikea sin er også veldig billig, og den er sånn som henger fra taket. Jeg har kjøpt den fra ikea, kjempeskjønn!!!:)

Skrevet

Jeg kjøpte stativ som står på gulvet på Svinesund/ Happyland. De har det samme stativet på Bodyshop i Norge, men til nesten dobbel pris... Kjøpte sånn til å ha på gulvet siden vi kan bruke den både på kurven og senere på sprinkelseng. Jeg syr selve sengehimmelen selv, kjøpt noe stoff - blir så fint så!

Skrevet

Blir en butikkrunde på meg i morgen da;-). Har tidligere tittet på Ikea og Jysk, men ikke funnet noen, men skal ta meg en titt igjen.

hjertelig takk for tipsene jenter;-)..

*termin 25.10*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...