Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Har fått brystbetennelse i ene puppen og fått en hestekur med antibiotika som eg skal ta i ti dager.. Skal pumpe med annen hver time og håpe det hjelper også.. Det som bekymrer meg er om melken noen gang vil komme tilbake som før.. No komemr du bare 10 ml og ellers er det over 100..
Expat Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Ja, men du må øke. Tar du Lecitin (helsekost) nå?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Ja eg har kjøpt det og tygger det for harde livet.. Er så livredd for at melken ikkje skal komme tilbake eg noen gang
Expat Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Joda, det er ettespørselen som styrer tilbudet! Troen er viktig også...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Takk skal du ha ... Da får eg pumpe i vei og sove i det neste århundret.. Er aleine med ho på dagen så da blir det hver 3 time så tar eg heller 2 hver time når eg har mannen hjemme også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå