~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Er dette forskjellig fra kommune til kommune eller hva?.. Søkte om bostøtte nå 1.sept, fikk beskjed om at jeg ikke fikk noe svar /penger før i januar! syns det var innmari lenge...Ihvertfall når jeg leser andre som får penger allerede mnd etter de søkte...:/
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 det stemmer nok det dessverre. Tviler på det er noen som får bostøtten etter en mnd! Neste frist nå er 10 okt, og man vil få det etterbetalt liksom, så det tar 3-4 mnd før vi får noe for de som er nye søkere. Men når du først er inne i systemet så får du hver mnd, selvom du kanksje må søke på nytt om det er endringer i bosituasjon osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå