Gå til innhold

Behandlingstid på bostøtte..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette forskjellig fra kommune til kommune eller hva?..

 

Søkte om bostøtte nå 1.sept, fikk beskjed om at jeg ikke fikk noe svar /penger før i januar! syns det var innmari lenge...Ihvertfall når jeg leser andre som får penger allerede mnd etter de søkte...:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det stemmer nok det dessverre. Tviler på det er noen som får bostøtten etter en mnd!

Neste frist nå er 10 okt, og man vil få det etterbetalt liksom, så det tar 3-4 mnd før vi får noe for de som er nye søkere. Men når du først er inne i systemet så får du hver mnd, selvom du kanksje må søke på nytt om det er endringer i bosituasjon osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...