Gå til innhold

Blir det treff i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt rykter om koselige treff...og lurer på når neste blir, og hvor det event. skal holdes...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bruker å være treff om mandagene, men alle stedene vi velger legges jo ned en etter en... ;-) Ble det avtalt noe treff sist og i såfall hvor, folkens??????

Selv kan jeg nok ikke stille i morgen. Må til frisøren for å få skikk på hodet mitt... Tror snart jeg blir skallete og har funnet ut at det er på tide med en frisyre av et eller annet slag, for disse lange fjonene som er igjen er jaggu ikke mye å være stolt av ;-(

Skrevet

Nei det ble ikke avtalt noe nytt treff..... Jeg klarte ikke helt å bli enig med meg selv!!! ;-))))))))))

Egon synes jeg uansett er uaktuelt, altfor mange trapper....

Skrevet

Tar du med babyen til frisøren, Gummelillan? Jeg tør aldri det; ville blitt så utrolig stressa hvis gullet begynte å protestere akkurat da - og det ville hun jo garantert ha gjort. Så derfor tar det aaaaltfor lang tid mellom hver gang jeg får klipt meg - og jeg mister så mye når jeg ammer, det er skikkelig tynt og fjonete....

Skrevet

Theodor har vært med meg til flere tannlegetimer... Da går det vel bra med frisøren også...

Skrevet

Tror ikke jeg tør, jeg. Var hos tannlegen, og det gikk på et vis fordi assistenten hans gikk rundt og dullet med gullet(tannlegen min har fire barn selv, så han sier alltid at jeg bare må ta med meg de ungene som jeg ikke har pass til) - det gjør de vel neppe hos frisøren...

Skrevet

Jada. Både frisør, tannlege og hudpleie... Flyr vel ikke på noen av delene sååå ofte da, men har prøvd alt ja med hell. Hører da med til historien at Leonora er en usedvanlig tålmodig og blid unge. Storesøster var i sin tid likedan, mens den mellomste var helt håløs i så måte. Så nå vet jeg å nyte det. Skal bli godt med en klipp. Her faller det av i hauger, så det ser helt håpløst ut.

Skrevet

Blir hjemme denne mandagen...satser på at noen finner et sentralt og fint sted snart.

Var det ikke OK på mecca??

Skrevet

Jeg vil veldig gjerne bli med, dersom dere mer erfarne treffdeltakere finner ut hvor det er passende å ha det... *smiler*

Ukedag spiller ingen trille for meg, siden jeg bare skal kose meg med lillegutt leeeenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...