lene1984 Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Gutten min r ca 2,5 år når nestemann kommer.. Må nok ha en tvillingvogn da...? Han er jo litt liten til å traske lenge på ferier og sånt...
lene1984 Skrevet 17. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2006 Tvillingvogn/ søskenvogn..
mammmamia ** Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Vi har ikke kjøpt til storebror, han var 2 år 8 mnd da lillesøster ble født... Har ikke brukt vogn til han i det hele tatt etter at hun ble født, men har en Zapp som han bruker om vi skal på lange turer og som lillesøster bruker med bilsete på til vanlig... Men som sagt så sykler eller går han helst..:-)
Gjest Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Storebror her var 2 år og 4 mnd når lillesøster kom til verden. Han har bare 50 % plass i barnehagen og derfor hjemme med meg noen dager i uken. Siden jeg er veldig glad i å kunne gå turer så skaffet jeg meg tvillingvogn. Søskensete eller ståbrett passet ikke mitt behov. I tillegg fikk vi brukt vognene mye i ferien og når vi er på kjøpesenter. Vi kjøpte ei carena tvillingvogn med 3 hjul. Syns den er super. Overraskende god til å være så billig. Betalte 1300 for en nesten helt ny en på finn.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå