Gå til innhold

"Snørr-suger"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det virkelig noe sånt noe??

Og fungerer det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. du får kjøpt på apoteket og babyutstyrsforretninger.

Og det funker helt genialt....

Skrevet

Fins på apoteket og den funker kjempe bra.

Når barnet snørrer så er det bare å bruke denne og det blir lettere for ungen din

Skrevet

Syntes det nesten høres ut som en sånn tøyse-greie...

Du vet, sånn de erfarne mødrene lurer de uerfarne mødrene til å gå på apoteket å spørre etter...

Og når du kommer på apoteket og spør så stor-flirer de som jobber der fordi du er så teit å komme og spørre... :o)

Skrevet

kjøpte på apoteket og det er noe av det dummeste eg har kjøpt. merke NUK kanskje et aent merke som funker bedre

Skrevet

Joda, det fins. Du får kjøpt på apotek, babyutstyrsbutikk, og på enkelte leikebutikkar.

For oss fungerte det ikkje i det heile tatt, guten vår blei hysterisk då vi prøvde å få vekk snørret.. Så han hylte sånn han endte opp enno meir snørrete enn han var før vi begynte.

Skrevet

jeg og har NUK sin, trodde heller ikke den funka, er så stor den tuppen, slik at en får den ikke ordentlig inn i nesa!! Men har prøvd den på veslegutt nå. og den funka....men kommer litt ann på hvor snørrete han er og hvor rennende det er tror jeg.... men han vrir jo så på hodet og blir sinna, så det er ikke så enkelt.. he he

Har forresten sett en med tynnere tupp, men ikke prøvd... vet ikke hvilket merke det er...

Skrevet

Skriver under på den! Ser jo at den virker, men hva hjelper det når de gråter på seg mer snørr enn det vi får ut...? Vi sluttet ganske raskt å bruke den. Men saltvannsnesedråper fungere veldig bra :o) Må riktignok holde knøttet godt fast, men hun ble vant til den og protesterte mindre for hver gang. I tillegg ble hun markant lettere i nesen og klarte å drikke bra og sovnet fint etterpå :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...