Smilet:) Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Noen som kan dele sine erfaringar? Er 4+5 i dag. Har tenkt å høra med legesenteret i mårra, når eg bør få legetime. Men ka med UL? Er jo litt spes. for oss som har vært gjennom IVF!
Sunniva78 har to små Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Ved St.Olavs får alle tidlig UL i uke 7!
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Jeg skal til UL om en uke, uke 6 og igjen i uke 8 før jeg blir utskrevet fra IVF klinikken. så blir det videre vanlig oppfølging hos lege/jordmor. Du kan sikkert be om å få tidlig UL, bør være vaginalt skal de klare å se noe som helst visstnok, hvis ikke du har blitt tilbudt det. klem
Heira☆ Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Jeg hadde også min første ul i uke 7. Tror det er det som er mest vanlig...
Mia_I Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Jeg skal til UL 6 uker etter innsetting - for å sjekke at alt er ok, og ikke minst for å sjekke om det er en eller to som har slått seg ned der inne. Etter det blir vi henvist videre til "vanlig" oppfølging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå