Gå til innhold

kan ikke spise med skje 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

venniene min har en datter på to år. som enda bruker hendene når hun spiser. en dag på hun ble matet med grøt spurte jeg " hvorfor spiser hun ikke selv" da svarte hun at hun ikke hadde lærte det ennå. når du gir henne en skje med noe på holder hun den bare der, det virker nesten som om hun ikke vet hva hun skal gjør med den

eg synes det e veldig rart at en 2 ikke kan spise med skje. e det vanlig eller e hu sen i utvilkingen hun kan ca 5 ord bare har reagert litt på det og

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye man skal bry seg med... Pass på deg selv du!

Skrevet

Min gutt på 2 har ikke masse ord han heller, men han er ikke sen!!! Så sier som andre, pass dine egne saker..

Skrevet

Herregud det må da være lov spørre. har ikke barn selv så eg vet ikke mye om barnets utvikling

Skrevet

Ja det kan jo hende hun er litt sen med akkurat det og raskere med noe annet. På den annen siden så kan man jo spørre seg om hun har fått prøve med skje i det heletatt. Foreldre må jo innse at barna ikke klarer å spise prefekt med skje eller kniv og gaffel fra stund en, men at det tar litt tid og at det blir litt (mye) søl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...