Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Min vil ha svart eller hvit smoking,for han liker ikke de lange jakkene. Men så er vi litt usikker på fargen på tilbehøret...Må det matche kjolen min hvis den har en annen farge enn hvitt,eller kan han ha f.eks. hvit smoking og svart tilbehør? Noen som vet?
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 En enkeltspent, sort dress - han har smoking, kjole og hvitt etc etc, men synes han er så fin i helt vanlig sort dress - også skal han ha slips og mansjett knapper som matcher fargen i kjolen jeg skal ha.
Maud Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Jeg er egentlig ikke så opptatt av at brudgommen skal matche bruden. Jeg vil i hvert fall at min mann skal kle seg som han selv vil og ikke som et tilbehør til kjolen min. Jeg synes sjakett er fint og ville gjerne at mannen skulle leie det. Da kunne vi leid lik til sønnen min også og det hadde vært stilig. Da vi kom så langt at han skulle prøve, hadde han på forhånd forelsket seg i en italiensk dress. Han prøvde sjakett også, men både han og jeg så at dressen var mer "ham". Den er mørk og ser svart ut, men i lyset bryter den litt over i grønt. Jakka er lang, vesten er gylden og det er halstørklet også. Han er utrolig flott i den! Det eneste jeg ville tenkt på hvis jeg var dere er at det neppe er særlig fint hvis dere har to forskjellige hvite farger. Hvis han er kritthvit, vil nok kjolen din se skitten ut hvis den er creme eller en annen ikke helt hvit farge. Rødt, rosa osv tilbehør til smoking synes i hvert fall ikke jeg er fint, det minner for mye om 80-tallet.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Han skal kjøpe seg en helt vanlig sort dress som han kan bruke ved senere anledninger også .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå