Gå til innhold

Baby syk-mamma reise bort for en dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg og min søster har for lenge siden planlagt at vi skal ta oss en by/shoppetur i morra, blir da borte hele dagen, er 2,5t å kjøre hver vei.Hun har endelig en fridag fra jobben, og sambo har fått fri fra sin jobb for å være hjemme med barna.Problemet er minstejenta på 6mnd er blitt forkjøla og har hatt feber nå i helga, har fortsett feber og er slapp.Hun får fortsatt litt pupp, men tar like gjerne flaske.Sambo mener jeg bør reise i mårra, men jeg er så usikker.. Han er kjempeflink med barna+at min mor bor rett over tunet, så elstejenta på 2,5år kan være der så mye hun vil... Hva hadde dere gjort?? Uff, er ikke enkelt dette..

Pimboli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønner godt at du blir usikker... jeg er veldig redd for å dra bort fra datteren min og.. men det er jo litt dumt å ikke dra, når samboeren din har fri.... og babyen har det jo egentlig (omtrent i allefall)like godt med pappaen sin selv om hun er litt syk...du kan jo heller bare ringe hjem å få høre at alt går bra... hun får nok ekstra oppmerksomhet av pappa og mormor...;)

Skrevet

hei, forstår godt at du er usikker; men hvis du tenker deg om så har nok minstejenta ingen fare selv om hun er forkjølet - og dessuten har pappaer godt av å være alene med barna når de er syke eller vanskelige også - for da lærer de hverandre bedre å kjenne å får bedre kontakt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...