Tommage♀♂ Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Er 2. gangs, men litt overrasket over hvor høy magen er allerede... Ligger på rygg på dette bildet, for den viser bedre når alt fettet trekker seg bakover, hehe=) http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/448055
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Så fin mage da=) Min er så "rar" den.. ble plutselig høy ved navelen.. Men må bruke mammaklær nå ja=) Kos deg med den voksende magen.. Og du... Hvis du har fett på magen så må du gå i speilet en gang til.. Du hadde fin mage.. Ikke så lenge siden du fødte heller=)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Ja, du hadde litt høy mage, men kjempefin var den.. Min mage har kommet raskt nå som 2 gangs.. Men den ligger mye lengre ned enn din. Begynner liksom ved trusekanten min og slutter ved navlen.. i uke 14.. jeg har ikke tatt nytt bilde siden dess,, så jeg vet ikke helt åssen det er nå,, ser ikke sånt så godt uten bilde. For jeg har jo bare mellom-puppene utsikt når jeg ligger.. *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå