1+2=3jenter Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 som har lyst til å gå tur en dag eller fler i uka? Trenger ett spark i baken for å komme meg ut....
Villemo&Pjokken Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Austrått... som i Austrått på Brekstad...??
1+2=3jenter Skrevet 19. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2006 Nei, desverre... Austrått i Sandnes...som i Sandnesmamma..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå