Gå til innhold

er sønnen min lat el treg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er snart 6mnd og hverken krabber , sitter, reiser seg opp el... er dette noe jeg bør følge opp eller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han trenger bare litt ekstra tid tror jeg. Prøv å veilede han litt, så kommer han nok. Vesla mi var vel ca 8 mnd før hun krabba og reiste seg opp

Skrevet

Eg trur du har lest for mykje om babyar som er veldig tidleg ute...

At babyen set seg opp sjølv kan du forvente mellom 7 og 9 mnd. Kryping kan du forvente mellom 8 og 12 mnd, og å reise seg opp litt seinare enn kryping.

Slapp av og la babyen din utvikle seg i sitt eige tempo!

Skrevet

Her skjedde liten og mindre enn lite før han var nesten 7mnd. Lå på gulvet og glisa til han startet med alt omtrent samtidig. Det kommer nok. Om HS eller lege ikke har vist bekymringer, så kan nok du og ta det med ro. Det kommer nok:)

Skrevet

helt normal - min kunne heller ikke noe av det ved 6 mnd - nå er han 8 mnd og har krabbet - det vil si han åler seg fram i ca 1,mnd - han kan enda ikke sitte alene eller sette seg opp og hvertfall ikke reise seg.

bare slapp av han er ikke treg og ikke lat. Er han tung forrsten? Men det kommer når tiden er inne - ikke noe å bekymre seg over enda

Skrevet

Hei

Det er de av oss som har babyer som er tidligere enn det som er vanlig man i 99% av tilfellene man leser om her inne.

Som de to siste skriver så er det faktisk din som ER normal ikke hun jeg har som er tidlig ute.

Så kos deg med gutten din, han begynner tdsnokk å være aktiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...