Gummelillan Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Skrev til Karomammas tråd at jeg ikke kunne huske sist jeg var alene uten unge og skjønner nå at det ikke er alenetid det skorter på - men hukommelsen ;-) I skrivende stund er sambo ute og triller de to minste for en liten blund og storesøster syker trofast ved siden av. Og når jeg tenker på det så er vel det ganske fast takst på søndager, mens jeg steller i stand huset og forbereder middag. I dag trengs det litt ekstra da vi får middagsgjester. Tror vi skal prøve oss på sesongens siste grilling.. Riktignok blir det spising inne, men du så deilig det smaker med litt grillmat da. I allfall skal nok noen grillspyd med kylling forberedes. Ellers blir nok menyen fra komfyren. Spicy kjøttboller, saltbakte poteter og grønnsaksform i ovnen. Med div suser og en god salat burde det mette ;-) Og til dessert; "apple crumble" med is til... Haven bugner jo av epler nå!!!! Ha en god søndag alle sammen. Tenker jeg "stikker innom" til kvelden igjen jeg...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Middagsgjester??? Visste du at jeg hadde tenkt å stikke innom? *Mmmmmmmmm det der hørtes godt ut!!! Tror jammen jeg tar meg en tur til Gummelillan i dag, jeg...*
Reveenka Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Kan jeg bli med også? Gubben jobber i dag igjen...:-( , og jeg har lovt ungene at det blir et av de sjeldne besøkene på mcDonald(er det ikke det det heter?) i dag. De var nemlig på tur med bestefaren og samboeren hans i hele går, og etter en lang dag med bare noen vafler i magen stoppet de på maccern kl 16.30 - og de sultne ungene fikk bare en is. Humøret var på bånn for å si det forsiktig da vi endelig var hjemme kl 17.30 og kunne finne frem mat. Så for å kompensere litt i dag skal vi altså dit og spise burgere og pommes frites. Ikke akkurat mors yndlingsmeny....
Gummelillan Skrevet 17. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2006 Tonetrollet og Reveenka&alle ungene - dere kom jo ikke, jo ;-) Vel, vi hadde en hyggelig ettermiddag med et vennepar og ungene deres. Dvs, min eldste er da kommet i alderen hvor hun er redd for å få guttelus, så hun stakk rett etter middagen for å besøke nabojenta i stedet for å leke med de to guttene til vennene våre. Ja, ja. Gutta koste seg med fotball på plenen i stedet de med min 2-åring som cheerleader på terrassen ;-) Nå er alt ryddet bort, ungene er i seng og jeg skulle sette meg med noen timers jobb.... Men så var det denne skumle pc'en da. Tror snart den logger seg på av seg selv til DiB, jeg...? Hm, hvordan skal jeg overstyre viljen nok til å få gjort det jeg må til jobb i morgen da...;-)
Karomamma Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 He he, du må nok i hvert fall finne på noe annet enn å dibbe, ellers går alenetimene kjapt i glemmeboka. Bare tulla, hørtes koselig ut med grillmiddag! Og god meny!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Vært hos svigers og spist fårikål... ikke så aller værst det heller!
Reveenka Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Endte opp på mcDonalds - ungene var hvertfall veldig fornøyde da - med mcHappy Meal eller hva det heter, og lekerommet. Så få r det ikke hjelpe at mor&far var helt øre i toppen da vi endelig var ferdige... c",) Nå er det omsider rolig, og jeg kan kaste meg over pc'n og dibbe litt. Blir jo helt avhengig, jo! c",)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. september 2006 #8 Skrevet 17. september 2006 Syns ikke møkkadonalds er så værst jeg... sånn en gang imellom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå