Sunniva78 har to små Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Får man først mensen når man slutter med de? Huff, jeg springer på do i ett sett jeg, er så ekkelt når jeg kjenner noe kommer ut. Og så er det heldigvis bare progestanen da... Men er det mulighet for at mensen kommer, eller lar den vente på seg til jeg slutter?
vår74 Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Hei Du vil ikke få mens før etter 3-4 dager etter at du har sluttet på medisinene. lykke til videre:-))
Sunniva78 har to små Skrevet 17. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2006 Ok, godt å vite:-) Da er det bare å tvinne fingre til onsdag da....
apriljente-66 Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Hei, Sunniva, skjønner deg godt at man blir nervøs for det som kommer ut, og det er endel rester av progresteronet, så vi får håpe det ikke dukker opp blod på veldig, veldig lenge ;o) . Hvilken rugedag er du på nå? Jeg da på dag 7 i dag (beregnet fra innsettingsdagen) Hvordan er symptomene dine? Jeg har ikke så mange, bare sover urolig, er litt varm/kald og bittelitt oppblåst.
*Lenn* :-)) Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Nei du trenger ikke være redd for at mensen skal komme. Hos meg har den kommet 4-6 dager etter medisinstopp. Venter på den nå, faktisk. Slutta på fredag. Håper det kommer litt kjapt. Skal i gang med nytt frys med det samme den kommer ) Hurra. Hvordan går det forresten i innspurten i ruginga?? Tenker på deg og *KRYSSER* fingrene!!!!!
Sunniva78 har to små Skrevet 18. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2006 Hei apriljente! Jeg er på rugedag 12 i dag, ikke lenge til test nei... Har veeeldig lyst til å teste i morra, men skal prøve å holde meg til onsdag. Jeg har hatt mensmurringer siden dag 4, det hadde jeg forrige gang også. Da ble jeg gravid, men mistet dessverre i uke 9... Ellers så fryser jeg litt jeg også, og har hatt litt hodpine. Så jeg er veldig optimist altså, men man vet jo aldri.... Lykke lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå