Gå til innhold

D hadde vært så gøy med tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 3, 5 mnd, og d hadde vært så gøy å fått tvillinger neste gang. litt skummelt ogaå da, men tenk så spennende. Lurer på hvordan d hadde vært å født da. dobbelt så vondt kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Hvorfor i alle dager ønsker du deg tvillinger? Om ikke dobbelt så vondt, så i hvert fall dobbelt så slitsomt.

Jeg ville aldri ha ønsket meg tvillinger.. Hadde jeg fått tvillinger skulle jeg ha klart det og jeg ville selvfølgelig elsket dem over alt på jord! Men jeg tror det er veldig slitsomt med tvillinger.

For meg holder det med en av gangen! :o)

Skrevet

Jeg hadde også lyst på tvillinger, men er glad det bare ble en denne gangen å...Fpor huff så slitsomt det bare ble med en 2 åring og ein bitteliten. Spesielt når jeg ikke var så godt forberedt på alt mulig som man skal venne seg til som jeg trodde..... Og så begynnende brystbet og høy feber den første mnd var ikke moro i det hele tatt.....Nå går alt mye bedre heldigvis! Og kan kose meg med lillmann, spesielt når vesla er i bh er det ekstra kos med ein liten baby å dulle med.

Skrevet

Det er SÅ kjekt med tvillinger:o)

Skrevet

Det er gøy med tvillinger ja! Mye arbeid seff. men også dobbelt opp med glede=) Og så har de jo alltid en lekekamerat!! Vi har to par med tvillinger. Lurer jo på hvordan det hadde vært og fått bare en baby! Hadde vært gøy og prøvd det og:p Men vi er nok ferdig med ungene nå!

Skrevet

Riene er de samme ved fødselen! Eneste forskjell er at det skal to ut og ikke en. Første mann baner jo vei for andre så det pleier jo og gå rimeligt kjappt=) Jeg fødde vaginalt begge ganger første gan var det bare 1,5min mellom dem og andre gang var det 5min mellom. Nr 2 ble dratt ut begge gangene pga sete leie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...