Firekids Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Jeg har en gutt på 2 1/2 år. Synes barneklærne til gutter i den alderen er stort sett håpløse. Hvorfor skal de plutselig begynne å gå med Batman, Spiderman, djevler og drager på brystet? For ikke å snake om dødningekors. Alt skal være så innmari tøft og ikke søtt lenger. Måtte lete leeenge for å finne pysjamaser uten stygge trykk på. (www.kidsfashion.no). Grrr. Noen som har tips til fine, vanlige gutteklær? Uten djevler på takk.
mammmamia ** Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Enig!! Flammer, dødningehoder, drager og sånne Harry klær er IKKE noe jeg vil kle lillegutt i..! Og den amerikanske hiphop- og basketstilen synes jeg også er grusom (med blanke olabukser og svæære, lange skjorter med stygge trykk)... Jeg har handlet masse til lillegutt på Polarn O. Pyret, Exit/Name It, Babyshop/Fru Lyng, KappAhl osv. Og favoritt"merkene" er Name It, Mexx, P O.P, KappAhl (har faktisk en del fint!), Reflex, Mayoral... Mange av disse er ikke dyrere enn H&M en gang - når man kommer over på storebarn-avdelingen må man jo plutselig ut med 2-300 kr for en bukse!!!!!!! :-O Hvis du er interessert i nettbutikker har www.laredoute.no MASSE fint! Har også handlet en del på www.filabel.dk, www.luca-shop.no, www.barnegarderoben.no, www.froskihagen.no og www.lillekrokodille.no (for tiden under oppussing)...
Gjest Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Da kan du virkelig ikke ha gått i mange klesbutikker...!? Er i hovedsak Kapal som tar av her, men og Lindex og H&M har noen slike klær, men de har også mye UTEN, mest uten faktisk. Cubus har endel bra akkurat nå, funnet masse fine og tøffe klær der til guttene, uten dødningshoder, Spiderman osv. Exit har mye flott også. Eller forresten, var vel drager på noe, men jeg har en egen ting for drager da, hehe... Synes de er så søte så. Ellers så er jeg enig i at det er mye mer håpløst å finne gutteklær enn jenteklær, har selv to gutter og har måtte lete litt innimellom for å finne klær som både er tøffe OG uten dødningshoder ol, har nemlig ikke noe til overs for "fløtepus" stilen heller (skjorte, vest osv).
Leola Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Visst du går bort fra de vanlige butikk kjedene som lindex, kapphal og hennes finner du vel litt mer sånne klær som du er ute etter. Exit, Reflex og barneutstyrsbutikker har mer sånt.
mammaen til Thomas Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Hei, enig med deg. Det er masse håpløse klær til gutter i den alderen. Jeg har handlet endel på Polarn O. Pyret, Fru Lyng, Babyshop, Benetton. Dersom Jeg har handlet noe på h&m har det vært helt enkle gensere uten trykk, fra Logg (tror jeg) har enkle gensere uten trykk, handlet også noen fine høy-halsete gensere på cubus i fjor, helt enkle uten trykk. Synes det er vanskelig å finne fine bukser jeg da... Gutten vår er så lang og tynn...er mest bukser fra Benetton jeg har brukt. De cordbuksene er så fine og myke og utrolig god kvalitet. Må innrømme at jeg har en stor sans for klærne fra Benetton.... Men nå går det jo mot vinteren, og da blir det mest ulltøy og hjemmestikkete gensere og bukser...En koooselig tid. Gleder meg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå