Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 jeg lurte om hvordan dere gjorde det med matingen om natten.står dere opp å lager mme eller har dere denne ferdigblandet?
hva nå? Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 på natta hadde jeg den ferdig blandet, varmet den og satte meg opp å matet han også la jeg han ned igjen og så sov han videre..
Trollemor og snuppa! Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Vi har ferdig melkeblanding i kjøleskapet og varmer i microen.. ) Supergreit! )
Gjest Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 ferdig blandet i termos. Varmer i micro
Augustspire<3 Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Vi har ferdig mme i kjøleskapet og varmer i microen!!!!
Sina73 Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Hvis jeg er lat på kvelden og ikke gidder å lage i stand vann bruker jeg bare drikkeklare kartonger som jeg varmer opp. Ellers koker jeg vann som jeg kjøler ned og heller over i tåteflaske. Så tilsetter jeg bare litt kokende vann fra vannkoker til jeg får riktig temp. (Justerer selvsagt mengden vann deretter.)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 17. september 2006 #8 Skrevet 17. september 2006 jeg gjør klar "porsjoner" men pulver i små flasker (de som det er sviskejuice i) gutten min drikker 120 ml på natta, så da har jeg 90 ml vann i flaska, og kokende vann på termosen, så jeg fyller på de ekstra 30ml så blir den akkurat passe varm, så oppi med pulveret! orker ikke springe ned på natta for å lage mat.. da er han allerede så sinna at han er vanskelig å legge igjen etterpå!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 17. september 2006 #9 Skrevet 17. september 2006 Vi hadde ferdig i kjøleskapet, varmet vann i vannkokern og varmet flasken. Litt tuklete og stakkars lille gråt litt før han fikk maten (tar jo ca 5 min før flasken er ferdig) Men sovnet stort sett med en gang igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå