Gå til innhold

NY REIMATEC DRESS TIL SALGS STR.86!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sjokk i dag over å se hvor stor den lille gutten vår har blitt!!! Selger derfor en helt ubrukt ReimaTec dress i str.86. Den er mellomblå og veldig fin. Matcende kue har jeg også i str.50 som også er blitt for liten. Hvis noen er interessert så mail meg på: [email protected]. Må ut og kjøpe ny i morgen, festlig:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle være lue, ikke kue......Hilsen HI

Skrevet

Dressen selges for 600, luen for 150

Skrevet

Er det vinterdress? eller vår/høstdress?

Skrevet

Jeg holder til i Lier, mellom Asker og Drammen. Det er en vinterdress, ikke for tykk for vinteren, heller ikke for tynn. Det er ikke fòr du kan ta ut. Det er også glidlås helt ned til foten, på de små er den mye lettere å ta på. Ikke strikk i livet, noe som gjør at det gir mer bevegelsesfrihet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...