Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Fikk sjokk i dag over å se hvor stor den lille gutten vår har blitt!!! Selger derfor en helt ubrukt ReimaTec dress i str.86. Den er mellomblå og veldig fin. Matcende kue har jeg også i str.50 som også er blitt for liten. Hvis noen er interessert så mail meg på: [email protected]. Må ut og kjøpe ny i morgen, festlig:-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Skulle være lue, ikke kue......Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Dressen selges for 600, luen for 150
Blue Lady Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Er det vinterdress? eller vår/høstdress?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Jeg holder til i Lier, mellom Asker og Drammen. Det er en vinterdress, ikke for tykk for vinteren, heller ikke for tynn. Det er ikke fòr du kan ta ut. Det er også glidlås helt ned til foten, på de små er den mye lettere å ta på. Ikke strikk i livet, noe som gjør at det gir mer bevegelsesfrihet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå