Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 har så innmai vondt i armen idag. kranglet med sambo igår og han dyttet meg hardt inn i murveggen vi har på kjøkkenet. jeg fikk armen full av store rifter og handa ut av ledd.. er det noen fler som lever med en voldelig mann?? velger være anonym ettersom han surfer rundt her innimellom.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Uff, stakkars deg. Er han ofte voldelig? Jeg hadde ikke tolerert vold i et forhold - han er jo kjæresten din! Det blir feil at han skal bruke vold mot deg. Jeg ville aldri blitt i et voldelig forhold - det har en tendens til å bare bli verre, hvis du lar deg herse med på den måten. Kom deg ut sier jeg. Skaff deg en bedre mann!!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Uff. Er du gravid? lever ikke med en voldelig mann, men vet fra andre nære venninner hvor vanskelig det er. Rådet er få ham til å søke hjelp til å mestre sinnet sitt. det finns program for dette i de større byene, eller oppsøk familievernkontoret for råd. siden han er så pass utagerende virker det vanskelig at han skal klare å lære seg å kontrollere sinnet sitt på egen hånd. du skal i alle fall ikke lære ham det. I tillegg det vanlige at det er totalt uakseptabelt med den type atferd. dersom du er gravid er det er forbannet farlig, Mange voldelige menn blir verre når dama er gravid, men tenk hva en feil dytt, slag eller spark kan gjøre mot den lille og deg.
trans am pappa Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 virket ikke så veldig anonymt det der da... få med deg nån venniner og kast hain ut eller omvendt... kom dæ bort ifra hain!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå