lilen06 Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Sønnen min på 6 mnd er hyper i senga når han sover..Ha ligger på ryggen og løfter beina og dermed sparker dyna vekk... Ofte våkner jeg tidlig på morran og han ligger uten dyne og er iiiiiskald.. Prøver å dytte dyna ned mellom sprinklene og madrassen, men det drar han bare opp igjen. Prøvde å sove med vinduet igjen i natt, men det ble for varmt og tett...noen tips?? Noen som har brukt/bruker sånn pose barna ligger i?? Før lillen fryser i hjel........
Gjest Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Vi har sånn pose og er ikke noe problem det .... får den på spar kjøp blandt annet ....men du har jo også sånne dyneklyper som du fester til hver ende på dynen med en ring rundt sprinklene
Gjest Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Vet det finnes sånne ringer som du fester i sprinklene på senga, og klyper fast i hjørnene på dyna. Da får ikke dyna beveget seg. Får de sikkert på barneutstyrsforretninger. Jeg har problemer med en gutt som kryper nedover i senga. Finner han nederst i senga om morgenen. Kan derfor ikke bruke sånne klyper. Men skal begynne med pose nå, blir jo litt skummelt hvis han kryper langt under dyna(har ligget med tepper til nå).
lilen06 Skrevet 17. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2006 Takk for tips ! Har tenkt på sånne ringer selv, men det er snakk om kort tid før han snur seg helt rundt, og da blir han jo liggende under dyna.. Sett sånne poser se, er de gode og romslige?? For hvis ikke poden får løftet beina i været, tror jeg han får panikk...hehe..
Gjest Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Vi har kjøpt babydan sin. Har jo ikke prøvd den ennå, men den ser veldig romslig ut. Skikkelig stor pose. Kjøpte en på jysk også, men den var ikke så stor i posen, så da ble han sint fordi han ikke fikk ligget og sparket opp.
lilen06 Skrevet 17. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2006 Ok. Hvor har dere kjøpt den da?? Tror jeg blir nødt til å prøve den, hvis jeg skal få sovet godt om nattan..
Gjest Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Kjøpte den i Sverige fordi den var billigere der. Men så det på en barneutstyrsforretning her og. Har det sikkert på babyshop f.eks. Koster ca 500 kr her.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #8 Skrevet 17. september 2006 Har kjøpt stokke sin pose på Babyshop. God og romslig. Ellers vet jeg at h&m har noen tynne poser nå. Har også sett i dun og divese andre på Fru Lyng i Oslo. Ellers kan du jo titte på www.laredoute.no, der har de billige poser i masse fine farger og mønstre.
lilen06 Skrevet 17. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2006 Så flott med mange gode tips og råd !! Da skal jeg se etter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå