Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Vår kan ligge lenge på magen, og holder hodet fint har så vidt begynt å le flytter seg rundt på gulvet, men klarer ikke rulle ennå Griper rundt ting om vi gir han det , men plukker ikke opp noe selv Hva gjør deres??
*ulvemor* Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 kunne ikke så mye da nei.. hehe.. var kjempeflink med nakken, kunne ligge leeenge på magen lekte med lekene på babygymmen smilte og flirte noen ganger
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Theo er 3 mnd i dag han - Hurra! Han kan også ligge ganske lenge på magen av gangen nå, og holder hodet sitt helt selv i alle situasjoner nå. Han "kaver" seg litt rundt på gulvet, og har snudd seg 1 gang fra mage til rygg. (men da var han sinna!!) Han ler litt, flere sammenhengende hikst som blir mer og mer lik latter. Han smiler, og hilser på folk med å smile. Hvis vi gir han ting i hendene holder han det, og han sutter på fingrene sine. Har sutta på tærne en gang og! hihi, det var søtt... Syns det skjer noe hver dag jeg!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Snuppa blir 3 mnd i morgen og snudde seg fra mage til ryggi dag! Flere ganger.Hun ble helt forfjamset, skjonte ikke helt hva som skjedde..... Morsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå