*lilleFrøkenSta* Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Ser vi skal gifte oss samme dag:-) hvor i landet er det du holder til? Er du ferdi med det meste? det er ikke jeg, mangler fremdelses undertøy, skjorte til mannen, klær til lillefrøken og MASSE mer. ikke bestemt meg for bukett en gang;-) men men... er sikkert mye mer jeg må ha klart som jeg ikke har kommet på en gang, men av en eller annen grunn så stresser jeg ikke heller... hm... blir vel om en uke eller 2;-)
Maud Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Vi bor i Oslo og skal ha bryllupet i Hallingdal. Det betyr at det er mye andre skal ordne for oss. Gjenstår noe av det vi skal ordne, men føler meg ikke stresset. Mangler undertøy til meg selv, men skal kjøpe korsett i brudebutikken når jeg henter kjolen. Mangler pensko til sønnen og å legge opp buksa hans. Har ikke begynt på bordkortene og er nesten ferdig med hefte til meny, sanger og bordplassering med beskrivelse av gjestene. Har heller ikke laget ferdig program for vielsen, venter på at solisten skal finne ut av hva han skal spille. Vi skal ikke ha levende musikk, det betyr at samboeren skal sette sammen en spilleliste utfra alle de gigabytene han har lastet ned. Har heller ikke hentet ringene som har vært ferdige en stund... Ellers er kjole, dress, klær til barna, sko til de voksne, fotograf, bukett, kake, kakebakere og bordpynt klart. Har gjort avtaler med dem som skal lese under vielsen (skal gifte oss human etisk), han som skal styre musikk, de som skal åpne pakker, toastmaster, han som skal takke for maten, hun som skal underholde dagen før, hun som skal lede "sko-leken". Føler at det meste er under kontroll, men ser jo også at det er en del som mangler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå