Gå til innhold

Vil ha en til..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et liteluksusproblem..

Jeg føda lillegutt for en mnd siden snart og jeg er klar for å bli gravid igjen..

Jeg tørr ikke si det til noen for da tror dem vel det har rabla for meg..Jeg koser meg glugg ihjel med lille mirakelet,men jeg vil ha en søster eller bror til han..Sier jeg det til mannen min kommer han vel bare til å begynne å le..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe det var vel kanskje litt tidlig? men Er dere begge klare for en til, og ønsker to tette så go ahead! :o)

Tror ikke jeg tenkte på flere så tidlig som etter 4 uker, men etter 3-4 mnd så ....

Skrevet

Skulle ønske jeg var like tøff som deg:) Go for it sier nå jeg:)

Skrevet

jeg tenkte det rett etterpå jeg og... syns det hadde vært veldig gøy med en til...og ikke minst gledet jeg meg til fødselen,og det å få møte baben min..syns det var så spennende... i går tok jeg en test (har følt meg gravid noen dager) og jeg skal love deg at jeg ble glad da den viste negativt..vill ha to tette,men vil vente litt... vill ha tid med jenten min nå når hun er så liten...........

hun er forresten 4 mnd

Skrevet

jeg fødte for to mnd siden og vil ha en til. men samboer nekter

Skrevet

J fødte for snart 4 mnd siden, men har hatt lyst på en til en stund nå. Har så lyst til å gi snuppa en søster eller bror, men sambo vil ikke ha flere. Men d skal vi nå se på....... thi hi... J får vel vente litt til da, før j lurer han.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...