Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 ... kan ikke alle bare overse og la være og kommentere Dr Yppert og alle andre som bare prøver å ødelegge..? Det er jo bare moro for de når folk hisser seg opp og gidder og prate til dem.. Er ikke noe vanskelig for meg å bare hoppe over alle tragiske svar fra dem hvertfall.. Ikke la de ødelegge!!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Sier vel mest om personen, som sitter inne på en sex-debatt-side for mødre klokken 3 om natta.. Hehe..
Gjest Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Du er flink til å kaste sten i glasshus du også ja.... ;-) Hvor er det du er nå da??????
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Forskjellen er at jeg er mamma, og det er ikke du lille venn.. Gå og legg deg.. Har ikke tenkt til å prate mer med deg.. Bamsen din ligger i sengen og venter, god natt
Gjest Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Aha......hmmmm er det det som er forskjellen.....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #8 Skrevet 17. september 2006 hvis du skriver et inlegg om å overse dem, så GJØR det. IKKE skriv mere til dem. Behold stoltheten din og ikke skriv sist, for det går ikke. WC og DR.Y vil nok alltid henge her.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #9 Skrevet 17. september 2006 Å jasså ja... hva mener du med det da:-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #10 Skrevet 17. september 2006 Hovedinnlegger her.. Jeg har ikke skrevet noe som helst jeg.. Og stoltheten min er så bra atte..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #11 Skrevet 17. september 2006 Joda, jeg innrømmer at jeg klarer ikke å la være... De er jo bare SÅ artige! Jeg elsker begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå