Zupermam Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Vi hadde litt ammetrøbbel, men fikk tips hos ammehjelpen her på st.olav om en ny ammestilling. Nå ligger han i tvillingstillingen, nemlig slik at han ligger på siden av meg, med bena bakover, og hode liksom litt under puppen foran. Da får han tak og spise kjempemye!! ) Funker kjempebra for oss begge to:)
Gjest Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Heisann Har et lite tips jeg også og tenkte jeg skulle skrive det ned. Knøttet var forkjølet og ville ikke spise. Snudde seg vekk med en gang brystet kom i nærheten. Har også hatt en slik periode for et par måneder siden (tenker hun da var for opptatt til å spise). En gang hun ikke ville drikke la jeg meg over på ryggen for å løfte henne over på andre siden. Da kastet hun seg over brystet og drakk godt og andre ganger når hun ikke har ville drikke (f.eks pga forkjølelse) har jeg prøvd igjen og det har virket hver gang ) Altså; jeg legger meg på ryggen med det ene brystet bart. Så legger jeg henne på magen litt under brystet. Da leter hun seg frem til det med stor iver og begynner å drikke. Jeg tipper henne så forsiktig ned i armkroken mens hun fortsatt drikker slik at det blir lettere for henne å puste. Vet ikke om dette virker hos flere eller om det er et litt tåpelig tips, men jeg tenkte jeg skulle skrive det ned i tilfelle det kan hjelpe noen som sliter litt slik vi balte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå