Gummelillan Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Skulle bare logge meg på for å sjekke om det var noe liv her inne (abstinens etter et par dager uten dibbing) i det sambo og jeg skulle køye. Og ble i stedet sittende her å lese og le ;-) Styggt redd for at sambo nå snorker høyt for dette tok tid! Men NÅ tror jeg at jeg en nogenlunde a'jour på de siste dagers tråder. Våger meg derfor i seng. Natta alle dere koselige dibbere der ute!
Urtete Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Natta! På tide å ta kvelden snart her også, med to små som våkner aaaaaaalt for tidlig må man sove mens man kan! Våkner hver lørdag og søndag i 6-7 tida med at den størst spør: "Er det barne-TV snart?" Hun blir helt stressa av at Pysj-Pop-Baluba m.m. starter i 8-tiden. Snart forbanner jeg hele dritten, altså.... - skulle egentlig ønske at det kunne starte en time senere, kanskje vi kunne sove litt lengre hele gjengen da!?! Liker å sove leeeenge i helgene, nemlig! Men den tid er forbi!! (For en stund i allefall - det går vel fort til de blir tenåringer og sover til langt på dag....... Da blir vel DET et irritasjonsmoment.....) Sånn er livet!;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå