mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 både storebror og knerten har sovet siden kl. 1915. Og jeg er ikke videre imponert over det de får seg til å sende på tv på en lørdagskveld. Men det er litt deilig å savne mannen sin også da. Særlig fordi jeg vet at han kommer i morgen. (hi hi)
♥Snulder Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Filmen som går på tv2 er nå ganske fornøyelig da! Den siter gubben og flirer av ihvertfall...
Gummelillan Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Hadde en slik kveld i går, men fredager er jo en del hakk bedre på tv enn lørdager da. Og uansett så gjorde det ikke så mye for jeg var helt utslitt og sovnet på sofaen under Beat for Beat. Var våken noen sekunder under Nytt på Nytt, bare nok til å registere hvem som deltok og snorket meg så helt forbi Skavlan. Våknet først da min kjære kom snikende inn døra etter en fuktig kveld på byen. Men veldig godt med sånne kvelder da. Og enda deiligere å da krype til sengs og snuse inn nyvasket sengetøy og vite at lørdag kan jeg sove leeenge og bare kose meg sammen med mine kjære ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå