♥maxen min♥ Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Maxen min flytter veldig på seg, 10 uker gammel, og han flytter seg litt nedover og helt inn i sprinklene, har sprinkelbeskytter da. Og dette gjør han flere ganger om natten og jeg legger han tilbake, men kanskje vi bare skal la han ligge sånn og bare passe på at han har dyne på seg? Hadde vel ikke lagt seg sånn om han syntes det var ubehagelig? Han våkner ikke av det heller..
Gjest Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Kanskje han liker å ha noe inntil ansiktet? Tror du kan gå utifra at han ligger godt slik ja.
Dano Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 mini her og kaver og flytter på seg om natta ja. ligger plutselig på tvers og laaaangt nederst i senga.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Nå er gutten min 8 mnd da, men han flytter noe helt enormt på seg. Helt oppi senga eller helt nede i senga på tvers, trykt inn i siden, opp ned, rygg, mage, siden. ja overalt er han i løpet av natta:) Hadde nok klagd høyt hvis han lå vondt, det gjør min:)
glad_jenta Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 krabaten min flytter også på seg i sengen hele tiden bare passer på at han har dyne over seg når jeg merker det da:)
lifa og Eline Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Elin ehar blitt 7 mnd. men har flytett seg i senga siden hun kom fra sykehuset. Pleier å flytte henne for hun akers eg helt opp med hodet inn i sprinkel beskytteren og også klegger seg på tvers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå