♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Nevnte for helsesøstera at jenta mi ikke vil ha kumelk. Hun sa jeg kunne prøve med surmelk eller biola. Haha, det tror jeg ikke noe på, tenkte jeg. Kjøpte biola med bringebærsmak og det går ned på høykant! Anbefales!
vipsen*en av hver* Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 her og går det i biola med fersken. Ned på en,to, tre. pluss yoghurt.. Han sluttet med mme når han var 7 mnd, er no 12. Han har ikke villet ha mme eller vanlig melk siden.. Har prøvd lunket og kald, h-melk og lett melk. men vil ikke ha..
jentebanden Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Skriver også under på denne. Biola har også fått mamma'n til å drikke melk! Etter hvert som det blir mindre amming prøvde jeg alt for å få i henne litt melkeprodukt, og Biola og yoghurt er populært. Men nå lurer jeg på om vi "skjemmer henne bort" med denne supergode drikken? Vil hun senere godta å drikke vanlig melk? Det er jo virkelig ikke like godt...
Gjest Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 det er jo mellom 8-10 % sukker i frukt biolaen. Hadde same problemet med minsten, og "vanner" den ut med vanlig melk. Det fungerer kjempe fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå