temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Takket være deg har jeg nå dilla på ristede solsikkefrø!!! Jeg begynner å kvitre snart...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Det er supergodt! Hvis du vil lage en god salat, så rist solsikkefrø og skivet hvitløk.. Dryss over salaten, skjær opp en mango i små biter og tilsett, tomatbåter, kyllingkjøtt el bacon og lag en deilig dressing av friske urter og lettrømme.......serveres med hjemmelagde rundstykker......snadder;-)
Gummelillan Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Oj, nå ble jeg sulten! Men det høres ut som Moffi kan det der å få folk hekta på vanedannende mat. Etter hun tipset meg i vinter om god frokost mot treg mave er jeg helt hekta på cultura med mye godt oppi ;-) Måtte ha en lang pause etter at Leonora ble født da hun reagerte på melkeprodukter i starten, men nå går det bra igjen og jeg kan nyyyyyte en skikkelig korn-frokost!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå