Gå til innhold

Moffi!!!!!


temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takket være deg har jeg nå dilla på ristede solsikkefrø!!! Jeg begynner å kvitre snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er supergodt! Hvis du vil lage en god salat, så rist solsikkefrø og skivet hvitløk.. Dryss over salaten, skjær opp en mango i små biter og tilsett, tomatbåter, kyllingkjøtt el bacon og lag en deilig dressing av friske urter og lettrømme.......serveres med hjemmelagde rundstykker......snadder;-)

Skrevet

Oj, nå ble jeg sulten!

 

Men det høres ut som Moffi kan det der å få folk hekta på vanedannende mat. Etter hun tipset meg i vinter om god frokost mot treg mave er jeg helt hekta på cultura med mye godt oppi ;-) Måtte ha en lang pause etter at Leonora ble født da hun reagerte på melkeprodukter i starten, men nå går det bra igjen og jeg kan nyyyyyte en skikkelig korn-frokost!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...