chnuppa Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Hei! Jeg lurer på om det er noen som kan tenke seg å treffes for å holde på litt med hobby-ting sammen. Selv vil jeg da holde på med kort eller scrapping. Er ganske dårlig til dette, men har litt utstyr likevel og jeg har lyst til å ha noen å gjøre dette med.. Noen og skravle med og noen å få litt ideer av Så derfor lurer jeg da på om det er noen som kan tenke seg å møtes for å ha en koselig stund sammen?
Joikaboll@ Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Hadde hvert kosselig det, men hvor på Romerike bor du da? Driver selv med litt scrapping og kort.
Pialill Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Hei. Jeg kan gjerne bli med på treff. Jeg stempler for det meste, har prøvd scrapping oxo. Ellers liker jeg å strikke. Jeg bor i Fet. Hilsen Hilde
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Bor på jessheim og scrapper/lager kort. Blir gjerne med på treff og låner ut utstyr til de som ikke har
Enitsirk79 Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg driver også med kort og scrapping og blir gjerne med! Bor i Eidsvoll.
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg bor på Råholt.. driver også med scrapping..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå