Gå til innhold

Da var jeg over her igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er Vegard 11 dager gammel, så jeg må bevege meg over hit fra BIM. Er det mange kjente her eller?

For de som ikke kjenner meg så kan jeg presentere meg litt. Jeg heter Elin, er 23 år, gift med pappa'n til barna mine, vi har Lisa som er 22mnd og Vegard som er 11 dager. Vi bor litt utenfor Stavanger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Der var det jommen meg et kjent navn. Rart, for jeg syntes det var så lenge mellom oss på bim. Nå er Linea 6 uker.

Jeg heter Mari, er 26, gift og har altså lille Linea. Bor i Bærum.

Skrevet

Heisan.

Så kjekt å sjå fleire her som har barn som er like gamle som våre. Vi har Emma på 22 mnd og Hannah på 3 veker.

Korleis går de mellom dine to? Alle spør mg og sjalusi, men det har vi (heldigvis) ikkje sett noko til. Einaste er at babyen nesten blir kosa i hel. Kanskje de er fordi det er så tett mellom dei?

Skrevet

Hei:)

Det der med kosinga kjenner jeg igjen. Lisa skal kose og holde Vegard hele tiden. Det er litt dumt akkurat nå, for hun har høy feber. Håper det går fort over.

Sjalusi har vi sett litt til de førsda dagene hjemme, men det virker som om det går veldig greit nå. Jeg er spent på hvordan det skal gå i morgen og utover uken. Mannen min begynner på jobb igjen, og da er det jo ingen som kan trøste Lisa eller gi henne oppmerksomhet mens jeg ammer. Ja ja, hun må vel bare bli vandt med det...

Skrevet

Så godt at sjalusien har gitt seg.

Ja, må seie det vart travlt når eg må amme (noko eg må heile tida), og emma fartar rundt. Men det går seg til, og eg trur både babyen og storesøster lærer å måtte vente. No har Emma o blitt forkjøl, og eg er så redd for at ho skal smitte babyen. Her går det nemlig bronkitt og lungebetennelse!!

Lykke til i morgon, er spent på å høyre korleis det går med deg ;-)

Skrevet

Huff da. Håper ikke de smitter de små, men jeg trøster meg med at når Vegard får mm, er det ikke så stor sjangse for at han skal bli smittet.

Takk takk. Det går nok greit, hvis ikke kommer jeg nok inn hit med masse klaging:)

God natt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...