Gå til innhold

Trenger hjelp ang barseltreff, fortell meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på barseltreff for første gang mandag og aner ikke hva man gjør der...hehe...Skal man ha med noe til den som holder treffet? Hva spiser man der (om jeg skal holde det en gang..)? Ellers, fortell meg alt jeg trenger å vite dere som er med på slikt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når barselgruppa mi har treff, så pleier vi å gjøre det sånn at den som holder treffet, ordner med noe å spise. Det varierer veldig hva vi spiser, men det kan være rundstykker, boller, pastasalat, pai e.l. Og så har vi ofte kake, siden hele gjengen er fryktelig søtsugne :o) Pleier ikke å ha med noe til den som holder treffet, siden det går på rundgang. Det er alltid kjempehyggelig med barseltreff, så kos deg på mandag!

Skrevet

Du trenger ikke ta med noe =)

Mest sannsynlig finner vertinnen fram kaffe. Kanskje te, kanskje brus, er jo ikke alle som liker kaffe. Og noe småtteri å spise på. Vi gjør det i vår barselgruppe ihvertfall. Unnskyldning til å spise kake..:) hihi.

Ungene ligger på gulvet og leker seg og titter på hverandre, og i løpet av treffet får de fleste mat, og trenger en liten dupp.

Så sitter mødrene og slarver litt og prater baby-... :)

Skrevet

Bruker ikke å ha med noe. Noen baker elle kjøper litt snacks. Men ikke alle. Ha med det du trenger til deg selv og den lille i noen timer, så skal det nok bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...