glad_jenta Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 når begynte deres søte små å krabbe?
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Har startet litt:) Var da 8mnd:)
glad_jenta Skrevet 16. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2006 min sønn krabber å nettopp fylt 6 mnd. gøy!!
Linor Skrevet 16. september 2006 #6 Skrevet 16. september 2006 Min lille jente krabber ganske bra nå, hun er 7 mnd:)
*ulvemor* Skrevet 17. september 2006 #10 Skrevet 17. september 2006 min ålekrabber. begynte da ho var 8,5 mnd
Ranveig R Skrevet 17. september 2006 #11 Skrevet 17. september 2006 10 mnd gamal begynte guten vår å krype.
Blomman Skrevet 17. september 2006 #12 Skrevet 17. september 2006 begynte å åle seg fram ved ca 7 -7 1/2 mnd
Gjest Skrevet 17. september 2006 #14 Skrevet 17. september 2006 8,5 mnd og 9 mnd. Nå har lillegutten fått dreisen på krypingen og han kommer seg fort frem! Til kattepusen sin stooore fortvilelse...;o) *fnise*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå