Sessa ruger igjen... Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Har holdt meg unna kumelk i to uker og følte vel egentlig ikke at ting ble så veldig mye bedre, før de to siste dagene. Derfor tenkte jeg at det ikke kunne være noen sammenheng mellom kumelk og gråting. Tenkte vel kanskje heller at tarmene hennes hadde modnet litt. Derfor spiste jeg gulost til frokost og syntes det gikk veldig greit. Helt til kl. 17-ish. Da begynte hun å gråte litt... Tidligere i uken fant jeg ut at hver gang hun gråt skulle jeg gi henne pupp som første alternativ (for da trodde jeg jo ikke at det var kumelken som var problemet), og derfor gjorde jeg det nå også. Hun sovnet blid og fornøyd, men en time var det på'n igjen. Han fikk pupp da også. Men nå har hun skreket en del. Og nå er det vel snart på tide å finne frem puppen igjen for å roe henne. Problemet er at jeg etter 17 måltidet spiste fløtegratinerte poteter, for da trodde jeg jo fortsatt det var trygt. Spent på hvordan natten blir. I natt var vi nemlig oppe annenhver time. Mulig vi har økedøgn, mulig hun reagerer på kumelk, mulig hun fortsatt ikke er helt ferdig utviklet inne i den lille magen sin... Å, hadde vært så mye lettere hvis hun hadde kunne si selv hva som var galt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå