Kjærlighet <3 Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Fikk vite i dag at min lillesøster på 14 år ble voldtatt i går kveld. Av en hun kjente på 16! Bor langt fra henne og resten av familien og føler at jeg burde vært der... Det er blitt anmeldt og hun skal nå til undersøkelse, men må ta fatt på en litt over to timer lang reise vei! Hva er det med gutter/mannfolk som får dem tilå gjøre slikt!!! Er så sint og frustrert akkurat nå, lei meg også.... Noen med erfaring, som kan fortelle meg hva jeg burde gjøre, si osv...aldri vært borti noe slikt som dette og føler meg veldig rådvill....
ekenit Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 uff dette var vondt! Har heller aldri vært borti noe sånt, men føler jeg bør sende den en tanke i kveld. Og ikke minst din søster!
Kjærlighet <3 Skrevet 16. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2006 Takk.... Har kjempevondt for henne, leit at jeg ikke kan være der...
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Huff og huff. Dette var ikke bra. Det som er bra er jo at hun har fortalt det, og får støtte fra alle. Mitt råd er at dere må la henne prate så mye hun vil om dette og bare vis at det er i orden og at dere er der. Jeg håper virkelig at hun klarer å kommer videre etter dette. Det er ikke lett. Det kan ta lang tid. Jeg kysser mine fingrer og tær og håper alt blir bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå