Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Hei! Noen som bor i Fana i bergen, med barn under ett år?
julibaby2 Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Hei Hilde fra Fana her. Har en gutt på 2 år og en jente på 2 1/2 mnd. Du da?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 er oppvokst i fana, men bor nå på landås
Kebbelife Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Ja vi bor i Fana. Babyen min er 11 måneder.
Lykke*m2* Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Vi bor i Fana. Et barn på 4 år og en på 11 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå