Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har byttet ut den første bilstolen?

Jr er bare 4 mnd, men han er ikke liten og blir det kaldt fremover og han må ha på seg tykke klær blir det trangt til han, så vi må begynne å tenke på å skifte ut stolen.

Hvilken stol har dere? Pluss og minus?

Regner med at det har vært tusenvis av lignende tråder her, men jeg håper dere gidder å svare på denne også :)

Jeg leter etter en ny barnebilstol-test på nettet, men jeg finner ikke noe nyere enn 2005, har de ikke testet noe i år eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et spørsmål til;

Ser de er delt inn i 0-18 kg og 9-18 kg, er det slik at de 9-18 passer for litt gamlere barn enn 0-18?

Skrevet

Dette lurer jeg også på....

Skrevet

Syns personlig at fire mnd er altfor tidlig å bytte. De neste stolene er veldig rett i ryggen i forhold til babystolene. Vi kjøpte ny når poden var 6 mnd, men ombestemte oss og ventet med å bruke den til han var 10 mnd.

Så tidlig må du uansett ha en bakovervendt stol, så det gjør jo valget litt enklere.

Skrevet

Ville kjøpt HTS sin kombistol om jeg var dere.

Skrevet

Vi byttet nå når han ble seks mnd, vi hadde acta graco før, men nå som vi har besafe kid har han faktisk en bedre liggestilling! kommer nok aldri til å bruke acta graco i en bil med dype seter igjen...

Besafe kid er vi veldig fornøyde med (hittil), det er et bredt sete med plass til stor baby med masse klær, og god nok liggestilling, og ikke så stort og klumsete å feste (hvis du en gang i mellom skal sette det inn i en annen bil...) var best i test i sin tid... venninna mi har besafe izi kid (nyere modell) og hun er ikke så fornøyd, hun ville heller hatt mitt sete har hun sagt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...