Gå til innhold

Stillinger når mage en blitt stoooor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ordner dere sånn rent teknisk ved samleie ettersom magen vokser? Er foreløpig bare i uke 21 men syns allerede det er litt ubehagelig å ligge flatt på ryggen. Dette er den eneste stillingen jeg oppnår orgasme i ved samleie og vegrer meg litt for å prøve noe annet selv om jeg innser at behovet vil presse seg frem.

Hva slags stillinger funker best når magen er blitt svær og bruker dere stort sett de samme stillingene nå som da før dere ble gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi syntes bakfra og skjestillingen fungerer bra, er nå i uke 36. Orgasmen ordner vi med før eller etter selve samleiet:)

Skrevet

Sofaen!! Bruk sofaen..hvis du sitte\ligger på ryggen med behagelig med puter bak deg, så har du stillingen du kan oppnå orgasme i, han kan slenge en pute eller tre på gulvet og knele foran deg.. han kan jo enten knele oppreist eller lene seg inntil deg uten å klemme på magen. Veldig bra stilling:)

Skrevet

(du må selvfølgelig ha underlivet 'tilgjengelig' for ham sånn helt på kanten av sofaen. På den måten kan han komme til og støte skikkelig inn i deg samtidig som du oppnår max nytelse. mmm. deilig.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...