♥maxen min♥ Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Han har sovet i over to timer nå, aldri gjort det på dagen før, 10 uker gammel. Sover deres så lenge? Han pleier å sove maks en halvtime av gangen, men sover hele natten da!
♥maxen min♥ Skrevet 16. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2006 Er jo veldig deilig da, glemte å skrive det...
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 min e rundt 6 uke. han bruke ikke sove så lenge på dagen heller men viss han e sliten så sover han lenge! bruke ikke å vekke han eller nå, me mindre vi skal ut å me kle litt på han å sånn. men det går som regel bra å , for sovne fort igjen i biln eller vogna
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Jepp, her soves det som regel en 3-4 timer i strekk på dagen. Det er sjelden han sover så kort som en halvtime... Han er nå snart 4 mnd. Sover litt mindre på dagen nå enn da han ble født, men har alltid sovet i mange timer på dagen. Nyt det:)
♥maxen min♥ Skrevet 16. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2006 Nytes fullt ut, snart 3 timer nå, hjelpes... Men har trimmet han en del på magen i dag da, mer enn tidligere, så han var nok litt sliten tenker jeg..Funnet ut at vi må trene mer på magen.
tæssejenta Skrevet 16. september 2006 #6 Skrevet 16. september 2006 Gutten min er 8 uker, og kan også sove i 2-3 timer. Det er kjempe deilig! Han har nemlig hatt kolikk- tendenser, og nesten kke sivet i hele tatt, så nå nyter vi det til det fulle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå