-Dobergirl- Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Er det bare jeg som ikke klarer helt å slå meg til ro på natten..lenger,etter at prinsessa har begynt å sparke fra seg litt har jeg opp til flere ganger oppdaget dyna hennes over ansiktet...i natt hele to ganger,til slutt måtte jeg legge dyna hengende over sengen slik at den ikke hadde muligheter å krype opp i ansiktet... Noen som har forslag på hva jeg kan gjøre eller fortelle meg hva jeg gjør feil.....for sånn kan det jo ikke være;) HJELP!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Kan prøve å stappe enden på dyna under madrassen, ved enden av føttene:-)
-Dobergirl- Skrevet 16. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2006 Har gjort det å..... vudert borrelås....hehe!!! Kan jo ikke bare være ho som gjør sånt.....
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Hei! Jeg har hørt at det ikke er så lurt å feste dyna i ben enden.For har hørt om episoder der hvor barnet har snudd seg med hodet ned i ben enden under dyna, og da har h*n ihvertfall ikke mulighet til å få dyna vekk fra ansiktet..skummelt.. Men det kommer jo an på hvor lite barnet er da. i begynnelsen la jeg ei dyne neders på den dyna knøttet brukte og klemte den nedimellom maderassen i benenden.. Skjønner du synes det er ekkelt!
3 prins på vei Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Det finnes ringer som kan festes i sprinkelseng med klyper som skal festes i dynen. Det har jeg og det funker!
Sessa ruger igjen... Skrevet 16. september 2006 #6 Skrevet 16. september 2006 Jeg pleier å passe på at hun har hendene over dynen før hun sovner. Hun sover jo gjerne med hendene over hodet og hvis hun skal dra hendene opp av dyna selv så vil hun jo også flytte dyna oppover. Frøkna er en dag eldre enn din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå